vrijdag 25 januari 2013

Ingepakt

 
Hij
(en dan bedoel ik dus die  "allerliefste papa")
heeft mij al heel wat jaartjes terug "ingepakt".
En hij beweert altijd dat ik voor het "hele pakket" was gevallen.
Dus ook inclusief voetbal en stripcollectie.
 
Nou goed, daar kunnen we het eindeloos over blijven hebben
(gaan we dus niet doen,  hè)
In de tussentijd heb ik wel even te dealen met 6 ton stripboekies...
Ze staan in een speciaal ervoor gemaakte kast (dat zat gelukkig ook in het pakket; dat kan ie)
Wij slapen er zelf inmiddels maar bij.
Dit zie ik dus wanneer ik rechtop ga zitten vanuit mijn bed.

 
Vandaag was ik in de weer met papier, plakband  en schaar,
eerst voor z'n cadeaus (want morgen wordt ie 38)
en toen met z'n verzameling Duckies
(38, zei ik)
 

 
Ach, het uitzicht is een stuk beter zo.
En als ik vanuit mijn bed niet rechtdoor maar naar rechts kijk,
dan ligt ie d'r toch maar wel..
DE allerliefste papa.

7 opmerkingen:

Peet zei

Ach, wat lief!!!! En leuk gedaan hoor, die kaften.
Fijn weekend!
Lieve groetjes, Peet.

Mayflower zei

Alvast van harte met je lief zijn verjaardag.
6 ton zeg je....dat is een behoorlijk pakket hihi.....maar ik vind dat alles er wel keurig gerangschikt staat.
Fijn weekend.
Lieve groet, Mea

Trudy zei

Volgens mij ben jij héél blij met het complete pakket... alvast gefeliciteerd!!

Kaatje zei

Ach, je moet er wát voor over hebben.....en dat van die kasten maken, maakt heeeel wat goed toch, haha! Fijne verjaardag!

Corine(THUIS) zei

Alvast van harte Jack! En Nieneke helemaal goed dat die 6 ton mag blijven, maar dan wel mooi ingepakt :) Fijne dag morgen!

Het witte huis met de zwarte deur zei

Hoi Nieneke, ik kom via Sot & Tof op jou leuke blog terecht. Nog gefeliciteerd met je man. Ik ga je graag volgen.

Fijne avond,
Groetjes Patries

ivoorwit.blogspot.com zei

Nog van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je man. Een beetje late reactie maar ik doe een inhaalslagje met blogs lezen.
Volgens mij heb je een verrassend pakket gekozen hoor.
Hopelijk ben je er nog járen gelukkig mee. Groetjes, Thea R.