zaterdag 29 september 2012

Kraamvisite

 
Vandaag gingen we op kraamvisite bij m'n vriendinnetje.
Als kraamcadeautje kochten we het boek "Ik wil geen broertje" van Noëlle Smit.
(een aanrader!)
Af en toe krijg ik wel eens commentaar van dochterlief "Jij altijd met je boeken"..
Maar ik blijf dat leuk vinden..
 
Door alle drukte van het nieuwe schooljaar (en het weer wennen aan het toch wel, slopende ritme) was het er helemaal bij in geschoten om een naamslinger te maken.
Dus vlak voordat we weg gingen was het nog even stressen want ik vind dat toch eigenlijk wel erg leuk om als "traditie"erin te houden.
 

 
Gelukkig was de slinger nog erg leuk geworden en werd ie ter plekke opgehangen!
 

 
Welom Teun!

4 opmerkingen:

What's in a day zei

Wat een mooie traditie:) soms leg je jezelf teveel verplichtingen op, maar zoiets blijft natuurlijk wel erg leuk voor de kramouders...ik vind hem erg mooi.
Als collega-juf begrijp ik je stressmomenten hoor, wat moet je dan weer in het ritme komen in het nieuwe schooljaar.
Veel succes.
Ik ga je volgen, je bent welkom bij mij!

Lieve groet,
♥Eefie

Mayflower zei

Wat leuk zo'n naamslinger Nienke en wat een mooie foto van je kinderen met de kleine Teun.
Fijn weekend.
Lieve groet, Mea

hokje zei

Toch leuk om de traditie in stand te houden, de naamslinger ziet er dan ook weer prachtig uit! Een boek is altijd een mooi kado, voor jong & oud...

Fijne dag. Groeten, Miranda

Liefde voor kransen ♡ zei

De slinger is erg leuk geworden! Leuke traditie :) kan me voorstellen dat je er toch nog eentje gemaakt hebt! Fijne zondag, liefs Lindy