woensdag 8 augustus 2012

Wij gaan (bijna) op vakantie!

Jaha, zoals ik al eerder noemde:
wij gaan op vakantie!!!

En voor degene die mij een beetje kent, of al langer meeleest:
dat is best bijzonder!
We gaan wel eens vaker een weekend samen weg,
maar een ZOMERvakantie, met kinderen, is al lang geleden...

Wat had ik er dan op tegen?
Nou lees dat hier nog maar eens...


 
Maar goed;
De tijden veranderen, de kinderen worden groter,
dus gaan we iets nieuws proberen.
En wel een Chambres des Hôtes in Frankrijk.
Kijk maar eens op  http://www.lapanacee.nl/

4 opmerkingen:

Corine(THUIS) zei

Dat wordt vast een supervakantie! Ik heb haar columns altijd gelezen in de @home.. lijkt me een prima plek om te logeren ;)
Veel plezier!
Groeten, Corine

Jolanda zei

Leuk, we hebben ook een paar dagen bij de Lot gestaan. Posten volgen binnenkort maar dan ben je waarschijnlijk al weg. Saint Cirqlapopie is mooi en je kunt er zwemmen in de Lot. Dus een moie combi. En Cahors is prachtig. Heel veel plezier en lieve groet

Ger zei

Hoi Nieneke,

Wat verrassend en leuk dat jullie op vakantie gaan!

Kan me de lijst met redenen waarom jij niet graag met vakantie gaat nog goed herinneren als de dag van gisteren.....en ook de reactie die ik toen achter liet....
Maar ik denk, zo na het bekijken van deze accommodatie en website dat jij de meeste bezwaren wel van je lijst kan doorstrepen,het ziet er op dat adres super netjes,gezellig en sfeervol uit.
Een gastheer en gastvrouw die er alles aan doen om het hun gasten naar de zin te maken.
Ben heel benieuwd hoe jullie het daar gaan ervaren.

Onze dochter,schoonzoon en kleinkinderen gaan al jaren naar die omgeving op vakantie ook bij Nederlanders die met hart en ziel een chambres d’hôtes/Table d'hotes runnen met alles erop en eraan om een onvergetelijke tijd te hebben ....in alle opzichten.

Zal deze link eens even doorsturen naar dochterlief want zij verdelen hun 3 weken in Frankrijk vaker op 2 verschillende adressen,hebben ze dit jaar ook gedaan,de eerste week verbleven de in een safari lodge wat ook goed beviel....maar toch anders dan hun vertrouwde adresje.

Ik wens jullie in elk geval goede reis en fijn verblijf in Frankrijk!!!

Lieve groeten,
Ger

Liefde voor kransen ♡ zei

Wat een leuke vakantiebestemming! Het ziet er iig schitterend uit allemaal! Jullie gaan vast enorm genieten. Heel veel plezier! Liefs Lindy