zondag 31 januari 2010

inpakpapier?








We hebben al een paar jaar (!) terug de lange muur van onze woonkamer in een mooie kleur grijs ("wijs", dacht ik) geschilderd. Ik vind het een prachtige kleur en het mooie is dat 't ook zo goed combineert met de wisselende accessoires.
Een tijdje terug hebben we een groot deel van onze hoekbank de deur uit gedaan (we hebben nu alleen de chaise longe over) en toen ontstond er een "gat" in onze zithoek. Tja, wat dan? Ik heb een rol inpakpapier opehangen aan een mooi lint en er een soort sfeerhoekje van gemaakt. Eerst heb ik een tafeltje uit de tuin het huis in gesleept (die zie je op de foto met het Sint-inpakpapier) later heb ik een kastje in de uitverkoop bij De Boet in Hoogwoud op de kop getikt. Steeds koop ik voor een prikkie een rol inpakpapier (maximaal 3 euro)en eventueel een bijpassende kleur lint en heb ik een totaal andere sfeer! Je kunt dit ook doen met een rol behang, maar dat kost natuurlijk wat meer...
Je moet wel opletten dat het patroon van de rol de goede kant op gaat!
Ben nu al naar het uitkijken voor een mooie rol voor pasen...
Fijne dag verder,
Nieneke


1 opmerking:

Jolanda zei

Hoi Nieneke
Ik kende je niet en kwam je viavia vandaag voor het eerst ergens tegen. Leuke blog heb je en een leuk huis! Ik ga je volgen. Kom je een kijkje bij mij nemen?
groetjes Jolanda