vrijdag 29 januari 2010







Ik zag een prachtige boom bij De sfeer van toen.



Jannes heeft ook een boom op zijn kamer. Ik had toen ik zwanger was eigenlijk mijn oog laten vallen op zo'n behangboom van Inke, maar dat vond ik nogal prijzig..



Tja, dan moet je wat. Ik heb toen met zilvere verf een stam en een aantal takken geschilderd op de muur en ik heb van verschillende scrap-papieren (in mooie vergrijsde groen en blauw tinten) blaadjes geknipt. Die heb ik met spuitlijm op de muur geplakt. Vogelhuisje erop en klaar!!



En hoewel ik altijd erg van veranderen hou; ik vind de boom nog steeds super!



De klamboe komt trouwens gewoon van Ikea!

3 opmerkingen:

Bonjade zei

Wat een heerlijke boom heeft Jannes zeg.
Om heerlijk onder weg te dromen. Hij boft maar met zo'n crea mams.
Fijn weekend

Unknown zei

hoi leuk dat je op bezoek was, enne de bank is heerlijkkkkkk, alleen natuurlijk met 4 kids wat meer oppassen met eetwaren en zo hihi, lieve groetjes

Petra zei

Heej wat leuk dat jij ook een boom hebt op de slaapkamer van je kindje. Ik ben er nog steeds blij mee, en dochterlief ook.

groetjes van petra